מה זה PPC ומה זה אומר עבור העסק שלך?
PPC הוא מודל פרסום ממומן (בתשלום) של תשלום פר כל אדם שלחץ על הקישור של המודעה. ראשי התיבות של PPC הן Pay Per Click – תשלום מול קליק.
מודל הפרסום PPC הוכיח את עצמו כדרך יעילה עבור מפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם. זה מאפשר להם לשלם רק כאשר לוחצים על המודעות שלהם ולא במקרים בהם הגולש נחשף למודעה אך לא לחץ עליה.
קמפיינים PPC מנוהלים בדרך כלל על ידי Google Adwords, Bing Ads ו-Facebook Ads.
חשוב לדעת שבמקרים רבים קמפיין PPC יהיה יקר יותר מאשר קמפיין חשיפה כללי בפייסבוק לדוגמא, אך ההבדל המשמעותי ביותר הוא שבמודעת פרסום מסוג זה, הלקוח שהקליק כנראה מעוניין ורלוונטי יותר.
מה צריך לקחת בחשבון לגבי פרסום PPC?
אלה כמה מהדברים שעליך לשקול לפני הקמת מסע פרסום PPC:
-מי קהל היעד שלי?
-באילו מילות מפתח עלי להשתמש?
-מה גודל התקציב שאני ממוכן להשקיע?
– מה המוצר או השירות המרכזי שאותו אני רוצה לקדם?
שימו לב כי מומלץ לא לפרסם בקמפיין מסוג PPC את אתר הבית, כיוון שברוב המקרים ההמרה של אתר בית לעומד דף נחיתה יהיה נמוך בהרבה, ולכן נעדיף לקדם עמוד נחיתה או מכירה ספציפי כדי לקבל מקסימום תועלת מהפרסום שלנו.
7 דרכים לייעל את מסעות הפרסום שלך בתשלום עם כלים ושירותי PPC
1. בדוק את מילות המפתח וודא שהן רלוונטיות לעסק שלך, שיש להן מספיק נפח חיפוש ואין תחרות רבה מדי
2. השתמש במילות מפתח שליליות כדי למנוע את הצגת המודעות שלך במונחי חיפוש לא רלוונטיים
3. שקול להשתמש בסוגי התאמה של מילות מפתח מלבד "התאמה רחבה"
4. עקוב אחר הצעות המחיר שלך ובצע אופטימיזציה שלהן
5. שקול להשתמש בתוספים למודעות כגון קישורי sitelink, תוספי יתרונות מרכזיים ותוספי מיקום
6. צור דף נחיתה איכותי: דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמישהו רואה לאחר לחיצה על פרסומת. עליו להיות בעל כותרת, עיצוב ותוכן ייחודיים על מנת לבלוט משאר דפי האתר.
7. מצא את הקהל המושלם שלך: עליך לדעת למי אתה רוצה להגיע עם המודעות שלך לפני שתתחיל
האם אני צריך מומחה לניהול המודעות שלי בתשלום?
אם אתה חדש ב-PPC ואינך יודע איך לעשות זאת בעצמך, אולי כדאי להזמין מומחה שיודע להשתמש ב-PPC. הם יוכלו לעזור לך בהגדרה ובניהול מסעות הפרסום שלך כך שהם יהיו רווחיים עבור העסק שלך.
הדרך הטובה ביותר לנהל קמפיינים של PPC היא לשכור מומחה או מנהל קמפיינים שיוכל לעזור לך בכל הפרטים והמדדים הנלווים לסוג פרסום זה. הדבר החשוב ביותר בעת שכירת מומחה או מנהל PPC הוא למצוא מישהו שיש לו ניסיון בענף שלך, יודע איזה סוג של מודעות יעבוד ויש לו ידע על המתחרים שלך.