איך מכשירים אנשי מכירות

כאשר איש מכירות חדש מצטרף לצוות, הכשרת מכירות מספקת דרך מוגדרת בבירור להכיר את הסביבה החדשה שלהם, ללמוד מה מצופה מהם ולהבין כיצד לעבוד בהתאם לחזון המנוהל של החברה. ישנם מספר קורסי הכשרה זמינים שיעזרו לאנשי מכירות להתחיל את הקריירה שלהם. כדי להוסיף לרשימת למעלה מ -40 הדרכות המכירות שלנו, ציינו גם כמה משאבים מצוינים להרחבת צוות המכירות שלך ולפיתוח המיומנויות של נציג המכירות החדש שלך. הדרכת מנהלי פרונטליין היא דוגמה מצוינת להכשרת מכירות שניתן להריץ בכל רמות המחלקה והיא מכוונת למנהלי מכירות SaaS שרוצים לבנות צוותים מצליחים וביצועים גבוהים בהתבסס על גישה מונחית נתונים.

מדידה ושיפור ההשכלה הקמעונאית שלך פירושה כי באחריותך למצוא את הדרכים הנכונות להעניק לקונים שלך יום טוב

לאור זאת, הכשרת מכירות איכותית תלמד את המוכרים כיצד להתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות כאחד באופן אמון, ולהעביר את המיקוד מההתמקדות בצרכים שלהם לצרכי לקוחותיהם. נציגי מכירות רבים עשויים לראות באימון מכירות פנימי צורת הכשרה יעילה יותר מאשר הכשרה חיצונית, אך לא כך. הכשרת מכירות צריכה להתבצע בסביבה קבוצתית בה מספר אנשי מכירות יכולים ללמוד ממדריך אחד או אחד מהשני.

לאחר מכן, עליך למצוא את האנשים הנכונים שיוכלו להכשיר ביעילות איש מכירות טירונים ולהפעיל תוכנית הכשרה עבורו.

אם אנשי המכירות שלך נמצאים בקריירה שלהם

עליך להיות מוכן להכשיר אותם אם הם זקוקים לעזרה. באמצעות הדרכת מכירות תוכלו להבין את ההיבטים השונים בתהליך המכירה, כמו שירות לקוחות, טקטיקות מכירה ואסטרטגיות שיווק, ולהגביר את היעילות והתפוקה של כל מוכר. הכשרה טובה חשובה כדי להבטיח שהם יכולים לייצג את העסק שלך היטב ולהפיק יותר הכנסות.

בנוסף

ניתן לשלב אימוני מכירות עם תרגילי אימון, כאשר העובדים צריכים לחשוב על רגלי הקונה והנציג. על המוכרים להשתמש בחומרי ההדרכה שלך למכירות ולהעביר רק וללמוד במידת הצורך. ברגע שמוכרים יודעים שיש הכשרה במכירות, הם פונים אליך כדי ללמוד כיצד להיות יעילים יותר. כדי לשפר את אימוני המכירות שלך, מצא דרכים להתקשר עם נציגי מכירות באופן שהופך כל נציג מכירות לחוויה ערכית ובלתי נשכחת.

למוכר טוב יש את הדחף ללמוד ולהיות הכי טוב

והדרכת המכירות שלך תעזור לו להגיע לשם. התמקדות אך ורק בסוג זה של הכשרה פירושה שאתה מתגעגע להיבטים חשובים אחרים של למידת מכירות, כגון הכשרה ספציפית לחברה המאפשרת לאנשי מכירות למכור למעסיק שלהם בביטחון מלא. הכשרת מכירות אינה רק עזרה לצוות המכירות להפוך לטובים שהם יכולים להיות, אלא גם בעתיד החברה.

הכשרת המכירות שלהם אמורה לעזור לצוותים חדשים וקיימים של אנשי מכירות לפתח ולתרגל את הכישורים שהם צריכים כדי להצליח.

לימוד מכירה הוא תהליך מתמשך שאינו מפסיק עם סיום ההדרכה. כל עוד תהפוך לאיש מכירות, אתה תרוויח מאימון מכירות מסוג זה למשך שארית הקריירה שלך.

אז אולי הכשרת המכירות הראשונה יכולה להיות לענות על שאלות ואז לשאול את אנשי המכירות מה הם רוצים להשיג בקריירה שלהם

במקום לנסות לגרום למוכר "לשאול את השאלות הנכונות", אתה יכול גם להפסיק את הכשרת המכירות ולהעסיק אנשי מכירות חדשים בתנאי כניסה. אם אתה סבור שיש פוטנציאל לשיפור בהכשרה של אנשי המכירות שלך ואתה רוצה לנקוט צעדים חיוביים קדימה, תחילה עליך לקבוע אילו שאלות צריכות להיות מתאימות מראש למוצר או לשירות שאתה מוכר. בקש מ"צוות הקדם מכירות "של המוצר שלך לערוך סדרת ראיונות עם המוכר לפני שתאמן אותם על המוצרים והשירותים שאתה מציע.

לפני שתעצב את הכשרת המכירות שלך

היית צריך לעבור תהליך מכירה, מכיוון שהמוכרים צריכים להבין את התפקיד שהם ממלאים וכיצד עליהם לתמוך בלקוח. אם העובדים שלך מרגישים שהם לא צריכים הכשרה, אמור להם שהם לא צריכים להיות מאומנים למכור אלא למכור את עצמם ואת העסק שלך. לפני שתתחיל למכור, שלב אחרון טוב בתהליך ההכשרה שלך הוא לענות על שאלות אודות המוצר או השירות שאתה מוכר.

אם העובדים שלך עוברים הכשרה על ידי איש מכירות מוכשר

הכשרת מכירות תועלת נוספת בשיפור האמון. בין אם אתה מתמודד עם מוכר חדש, מוכר ותיק או אפילו נציג מנוסה, אתה רוצה להכשיר אותם כיצד למכור וכיצד הם מרגישים לגבי זה. זה, בשילוב עם ביטחון מוגבר ואימוני מכירות, בשילוב עם אסטרטגיות שצוות המכירות יכול ללמוד, הם מתכון ברור להצלחה. אני מקווה שעצות ורעיונות מכירה אלה מועילים לכל מנהל או מוכר שרוצה ללמוד עוד על יכולות מכירה ודרכים לשפר את הצלחת המכירות שלהם שם.