היסטרוסקופיה ניתוחית – מה זה?

אף אחד מאיתנו לא ירצה לבצע ניתוח כל עוד אין בכך צורך. אך לעיתים נמצא את עצמנו מגיעים למצבים שונים שבהם לא יהיו לנו יותר מידיי ברירות. היסטרוסקופיה ניתוחית היא הדרך האולטימטיבית לבצע ניתוח בתוך חלל הרחם. הרי יכולים להיות ניתוחים שונים שצריך לבצע אותם בתוך הרחם עצמו. הניתוח הזה מאפשר להיכנס אל תוך חלל הרחם על מנת לבצע את הניתוח בצורה אפקטיבית יותר. ד"ר גדי בן שטרית יענה על כל השאלות השכיחות שקשורות לניתוח הספציפי הזה. ניתוח שאותו לא מעט נשים צריכות לעבור בשלב כזה או בשלב אחר.

מתי צריך לעבור היסטרוסקופיה ניתוחית?

למען האמת קשה מאוד לשים את האצבע על סיבה אחת ספציפית. יכולות להיות סיבות שונות שיצריכו אתכם לעבור ניתוח מהסוג הזה. אם אתם צריכים לעבור ניתוח באזור הרחם, ככל הנראה שהוא יהיה ניתוח מהסוג הזה. בין אם מדובר על הסרת גידולים שונים או כל ניתוח שמחייב זהירות יתרה. הטכניקה המיוחדת הזאת מאפשרת לגשת אל תוך חלל הרחם מבלי לפגוע בתפקודו. הרי כל אחד יודע עד כמה הרחם חשוב לתפקוד הכללי של כל אישה.

האם מדובר על ניתוח מסוכן?

כל ניתוח מביא איתו מידה מסוימת של סכנה, אך היסטרוסקופיה ניתוחית היא פחות מסוכנת. בכל זאת מדובר על טכניקה שמביאה איתה פולשנות מינימלית. בשונה מטכניקות טיפול אחרות שמביאות איתן פולשנות גדולה מאוד. כך שאם אתם מחפשים את הניתוח הבטוח ביותר זוהי ללא ספק אמורה להיות הבחירה שלכם. ניתוח שיאפשר לכם להשיג את התוצאות הרצויות מבלי לקחת סיכונים שונים. הרי כל טעות קטנה בניתוח עשויה להעמיד את האישה במצב שבו היא תתקשה להיכנס להיריון. הרחם הוא מהאיברים החשובים ביותר בגופה של כל אישה.

כמה זמן לוקחת ההתאוששות מהניתוח?

כמו כל ניתוח גם היסטרוסקופיה ניתוחית מביאה איתה תהליך התאוששות מסוים. אך גם כאן תוכלו לשמוע חדשות מעודדות מאוד שעשויות לשמח אתכם לפני הניתוח עצמו. ההתאוששות עצמה קצרה מאוד בהשוואה לניתוחים אחרים שיהיו הרבה יותר פולשניים. זוהי הסיבה שבגללה ככל הנראה תעדיפו לבצע את הניתוח הזה על פני ניתוחים אחרים. יש כאלה שכל מה שמעניין אותם זה היום שאחרי הניתוח עצמו, ולא ההליך באופן כללי. לפיכך אם אתם יודעים שלא תרצו להישאר זמן רב במיטה זוהי הבחירה שנכונה לכם. בחירה שתביא איתה לא מעט יתרונות כאשר תסתכלו על המשך הדרך.