למה חשוב להזמין תורים אונליין?

קביעת תור בטלפון אורכת בממוצע שמונה דקות, ובאינטרנט לוקח דקה אחת בלבד. עם זאת, זכור כי קיים מאגר מטופלים אשר תמיד מעדיפים לדבר עם אדם אחר בעת קביעת תור, ולכן חשוב שיהיה מוקד טלפוני גם כאשר הארגון שלך מתחיל להציע תזמון מקוון. קיום מתכנן פגישות לעסקים קטנים שעובד באינטרנט ובנייד יעזור לכם להשיג זאת ותבטיח שאתם תמיד קרובים ללקוחות שלכם, לא משנה היכן הם נמצאים או באיזה מכשיר הם משתמשים. מכיוון שהזמנות מקוונות פתוחות 24/7, עסקים יכולים לקבוע פגישות מסביב לשעון.

זהו יתרון עצום כי 50% מהלקוחות מעדיפים להזמין אונליין

ו-35% מעדיפים לקבוע פגישות מחוץ לשעות העבודה. בואו נסתכל על נתוני ההזמנה המקוונת הרלוונטיים ונראה כיצד סידורי פגישות יכולים לעזור לעסקים אלו. מחקרים מראים כי 35% מהלקוחות מעדיפים לקבוע פגישות מחוץ לשעות המשרד, בעוד 40% מההזמנות המקוונות מתבצעות בפועל מחוץ לשעות המשרד. מחקרים מראים ש-40% מהלקוחות אכן קובעים פגישות מחוץ לשעות העבודה, כך שאם לא תצליחו לגרום ללקוחות אלו לקבוע פגישות באינטרנט, תאבדו את העסק שלהם.
עבור מידע אודות להזמין תורים אונליין באפשרותך לבדוק כאן: torim4u.co.il

רוב האנשים מעדיפים להיכנס לאינטרנט ולבחור את התאריך והשעה המדויקים של הפגישה

במקום לדבר בטלפון. ככל שתעשו דברים עבור לקוחות קל יותר, כך גדל הסיכוי שהם יקבעו עבורכם פגישה. כך, בסופו של דבר אתה מחמיץ פגישות או מבקר אותך בזמן הלא נכון. הזמנה מקוונת מבטלת בעיה זו שכן כל תהליך התכנון הוא באחריות הלקוח.

סיבה נוספת שהלקוחות שלך רוצים שתהיה לך מערכת הזמנות מקוונת היא

כדי שיוכלו לקבוע פגישה שתואמת את לוח הזמנים שלהם. על ידי שימוש במערכת כמו Steams Online, אתה מקל על הלקוחות שלך לקבוע פגישה כשהם מוכנים. על ידי שימוש בפורטל פגישות שהלקוחות שלך יכולים לגשת אליו בזמנם הפנוי, אתה נפטר מהטרחה של הזמנות מסורתיות. ההזמנות המוצלחות ביותר עם מערכת תזמון מקוונת יעזרו לך למשוך את תשומת הלב של צרכנים המעדיפים להזמין פגישות באינטרנט.

מכיוון שמערכות תזמון מקוונות יכולות לשלוח גם מעקבים ותזכורות אוטומטיות

מערכת ההזמנות שלך יכולה להגדיל את מספר הפגישות שהושלמו, מה שאומר שתמשוך לקוחות נוספים. מערכות היכרויות באינטרנט מאפשרות לך לקבל אחוז גבוה יותר של הזמנות מוצלחות, מה שמוביל ללקוחות מרוצים יותר, מה שמוביל בתורו לשולי רווח גבוהים יותר עבורך. אם העסק שלך מבוסס על תזמון פגישות, הוספת היכולת של הלקוחות שלך לתעד פגישות באינטרנט יכולה להיות מחליף משחק. על ידי פרסום ערך מקוון באתרי האינטרנט ובמדיה החברתית שלהן, חברות יכולות להמיר בצורה הטובה ביותר תנועת חיפוש למכירות.

אם אתה מחפש דרכים קלות לשפר את העסק הקטן שלך

זו הסיבה שאתה צריך לאפשר ללקוחות וללקוחות שלך להזמין שירותים באינטרנט. אני רוצה להסב את תשומת לבך ליתרונות הכלליים שארגון מערכת הזמנות מקוונת יכול להביא לעסק שלך. בין אם אתם מזמינים הזמנות, השכרות, קורסים או פגישות שירות, אוטומציה של תהליך התזמון מבטלת למעשה את התסכול של קביעת פגישות ידנית.

קיום לוח זמנים של היכרויות מקוון מאפשר לך לבצע הזמנות מסביב לשעון

מה שיכול להיות יתרון גדול עבור העסק שלך. בעוד שהזמנה מקוונת חוסכת זמן בעת קביעת פגישות, היא גם חוסכת זמן בעת ניהול תזמון. עם תזמון מקוון אוטומטי, אתה יכול לשמור על הכל בשליטה ולגרום לעסק שלך להתנהל בצורה חלקה יותר.

היתרונות של הטמעת תוכנת ניהול מקוונת עם תזכורות פגישות לא רק יועילו לעסק שלך

אלא גם יעזרו ללקוחות שלך. אבל חשוב מכך, עמידה בזמנים תורמת לחוויית לקוח טובה יותר, כפי שמוכיח דוח ההזמנות המקוון, ושם החברות נותנות תשומת לב מיוחדת בימים אלה. תוכנה לקביעת פגישות או תוכנה להזמנה עוזרת לעסקים לא רק לקבוע לוחות זמנים, אלא בדרכים רבות אחרות, כמו הגברת נאמנות הלקוחות, הגדלת היעילות והגדלת ההכנסות על ידי הפחתת ההכנסות מחוסר היכרויות.

מערכת הזמנים המקוונת

היא אפליקציה מבוססת אינטרנט המאפשרת לאנשים להקליט בצורה נוחה ובטוחה את הפגישות וההזמנות שלהם באופן מקוון דרך כל מכשיר המחובר לאינטרנט. תוכנה מקוונת לניהול פגישות יכולה לנהל את תזמון העובדים על ידי מעקב אחר תזמון גמיש כדי לשמור על העובדים מאושרים ומנוהלים ביעילות. מערכות תזמון פגישות מקוונות כוללות גם ניהול נתוני לקוחות.

משתמשים יכולים לנהל בקלות את המערכות הללו מהנוחות של המכשירים הניידים שלהם

מה שמאפשר להם להגיב להודעות פגישה חשובות בזמן אמת. בפרט, מערכות אלו יכולות להראות לך בקלות מתי יש לך שעות עבודה שיא והאם אתה צריך להתחיל להציע פגישות נוספות כדי לעמוד בקצב הביקוש. לעומת זאת, הם יכולים להראות לך אם יש לך זמן ביום או בשבוע עם מעט מאוד פגישות, כך שתוכל להתאים את הזמן הזה.

לקוחות יכולים לקבוע פגישה בכל עת

גם אם כל העובדים שלך מחוסרי עבודה כרגע. אם לוח הזמנים שלהם פתוח, לקוחות יכולים לתזמן בקלות פגישות אלו ברגע האחרון. לוחות זמנים מקוונים זמינים 24/7, כך שלקוחות יכולים להזמין בכל זמן נוח. WooCommerce Bookings יכולה לשלוח אישורי הזמנה משולבים בלוח השנה של הלקוח, מה שמפחית את האפשרות לשכוח פגישות.

מערכת אוטומטית המאפשרת ללקוחות להזמין

לבטל או לתזמן מחדש באינטרנט הופכת את התהליך הזה להרבה יותר קל. זה חוסך לך זמן וכסף בכך שהוא מאפשר ללקוחות להזמין, לשנות או לבטל פגישות באינטרנט כראות עיניהם. בכך הוא יכול להקליט ביעילות את הפגישות שלך, לנהל כל הזמנה לפגישה ולבצע שינויים בלוח הזמנים באופן עצמאי.

בנוסף להזמנות מקוונות

הוא יכול לנהל פגישות חוזרות, הזמנות חדרים ומיקומים מרובים. מספר שיטות תשלום נתמכות גם, כולל PayPal ו-Stripe. לקוחות יכולים לקבוע פגישה מקוונת בכל עת דרך אתר החברה שלך. פלטפורמת תזמון הזמנות מקוונת יכולה לעזור לעסק שלך לקחת בייקון הביתה עם תכונת התשלומים המקוונת שלה.

ניתן גם להגדיר זמני פגישות מינימליים

כדי למנוע הזמנות כפולות. זה גם מפחית את הסבירות שתעשה טעות, כמו הזמנת משבצת זמן פעמיים או דילוג מוחלט על פגישה. תזמון יישומים יכול לחסוך לך את כל הזמן הזה על ידי הצגת הזמינות שלך ללקוחות בזמן אמת ולתת להם לבחור את האפשרות המתאימה להם ביותר. בדרך כלל, למתכנן המקוון יש תכונת תזכורת שתעזור לך, אך לכל הפחות, עליך לוודא שצוות המשרד הקדמי מאשר פגישות.

אם מטופל מבקש מועד שאינו זמין מסיבה כלשהי

צוות המשרד בחזית יכול להתקשר למטופל לתזמן אותו מחדש, ממש כאילו התור הראשוני נערך בטלפון. על ידי פישוט תהליך קביעת התורים וקביעת תור מראש למטופלים, זמני ההמתנה למטופלים מצטמצמים ומעלה שביעות הרצון. הידיעה מי מגיע מוקדם מאפשרת לצוות לבדוק האם הם זכאים לביטוח ולוודא שלמשרד שלהם יש את כל המידע הדרוש לעיבוד מטופל במהירות. מטופלים מעריכים גישה לטיפול רפואי מקוון, כולל היכולת לתזמן.