מה צריך לדעת לפני טיפול שורש ברמת החייל?

צריכים לעשות טיפול שורש ברמת החייל? קחו בחשבון כי ישנם לא מעט פרמטרים שונים שחובה עליכם לדעת. הרי לעשות טיפול שורש מבלי להכיר את כל הפרטים הקטנים זה הימור מסוים. אתם מבחינתכם אמורים להיות בטוחים כי אינכם מכניסים את עצמכם אל תוך מקום שעלול להיות בעייתי. תזכרו כי המטרה הסופית תהיה לטפל בבעיה מהשורש שלה ולמנוע החמרה של המצב. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם עושים טיפול שורש במרכז? הכנו לכם רשימה של דברים שחובה עליכם להכיר. לרוב מדובר על שאלות שכיחות שאותן המטופלים שמגיעים שואלים על מנת לקבל מענה כזה או אחר.

מתי צריך לעשות טיפול שורש ברמת החייל?

טיפול שורש מתבצע כאשר ישנה פגיעה מסוימת בשורש של השן. במקרה כזה ישנו צורך לעשות טיפול יסודי על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. הסיבה שבגינה עשוי להתרחש נזק לשורש השן היא מחלה זיהומית או כל בעיה אחרת בחלל הפה. אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת להבין כי הינכם נדרשים לעשות טיפול שורש. לרוב לפני הטיפול עצמו תרגישו כאבים עזים באזור חלל הפה, לעיתים אפילו תהיה נפיחות. כאשר הרופא יסתכל הוא מיד יבין כי ישנה חובה לבצע את הטיפול על מנת לנסות להחזיר את המצב לקדמותו. 

מה צריך לבצע לפני הטיפול עצמו?

זה שהרופא המליץ לכם לעשות טיפול שורש ברמת החייל, זה לא אומר שתוכלו להתחיל אותו מיד. יהיה עליכם להגיע ערוכים לקראת הטיפול עצמו על מנת שיהיה ניתן לבצע אותו כראוי. אז מה אתם צריכים לעשות לפני הטיפול עצמו? קודם כל יהיה עליכם להגיע לפגישה מקדימה עם הרופא ד"ר מיכאל רייר. לאחר מכן תצטרכו לעשות צילום רנטגן שבעזרתו הרופא יתכנן בצורה נכונה את מהלך הטיפול עצמו. רק לאחר הבדיקה ולאחר שישנו צילום רלוונטי יהיה אפשר להתקדם אל עבר השלב הבא.

כיצד מבצעים טיפול שורש?

טיפול שורש ברמת החייל כמו באזורים אחרים בארץ מתבצע בהרדמה מקומית. הרופא יעשה חלל גישה על מנת שהוא יוכל לגשת אל האזור הבעייתי שנפגע. לאחר מכן מנקים את האזור ביסודיות על מנת למנוע מצב שבו תהיה דלקת או כל החמרה אחרת. הניקוי מאפשר בין היתר להסיר את כל הרקמות הדלקתיות מחלל הפה, מצב שיאפשר לכם להחזיר את המצב לקדמותו. כמובן שעל הדרך ניתן לבצע עוד טיפולים נוספים במידת הצורך.