מטבחים מודרניים קטנים

מבוא ומידע רקע

מטבחים התפתחו עם הזמן. הם הפכו ממקום ששימש רק להכנת אוכל למקום מפגש חברתי. אחד השינויים האחרונים במטבח הוא גודלו.

מטבחים מודרניים קטנים הופכים פופולריים יותר ויותר. הם מציעים יתרונות רבים, כמו חיסכון בכסף על שיפוץ ומכשירי חשמל, כמו גם לתת לאנשים יותר מקום בבתיהם. אבל יש גם חסרונות לטרנד החדש הזה, כמו אי יכולת לבשל ארוחות גדולות או לארח אורחים בנוחות.

העיור ההולך וגובר והצורך בניצול יעיל יותר של החלל הביאו לעלייה דרמטית במספר האנשים המתגוררים בדירות קטנות.

זה הוביל לביקוש לעיצובי מטבחים קטנים יותר, כאשר חלק מהאנשים אפילו בחרו במטבחי קונספט פתוח.

במאמר זה נבחן שלושה סוגים שונים של מטבחים המתאימים לדירות מודרניות קטנות.

תכנון פריסת המטבח

הצעד הראשון והחשוב ביותר בתכנון הפריסה של מטבח מודרני קטן הוא להחליט באילו מכשירי חשמל וציוד ישמשו.

ישנן פריסות רבות ושונות שניתן להשתמש בהן עבור חללי מטבח קטנים. דוגמה אחת היא פריסה בצורת L עם מקרר, כיריים, כיור ומדיח כלים בצד אחד של החדר עם בר ארוחת בוקר או אי באמצע. פריסה זו יכולה להיות טובה עבור מטבחים שיש להם שתי כניסות. אפשרות נוספת תהיה פריסה בצורת U עם הכל בצד אחד של החדר כך שאין נקודות מתות במטבח.

כאשר אתם מעצבים מטבח מודרני קטן, חשוב לזכור את הפריסה של המטבח שלכם. פריסה טובה תעזור לך למקסם את השטח שיש לך. זה גם יעזור בבישול ובניקיון.

ישנן פריסות רבות ושונות עבור מטבחים קטנים. יש אנשים שבוחרים להשתמש בפריסה בצורת L, בעוד שאחרים מעדיפים פריסה בצורת U. יש גם פריסות הכוללות איים וכאלה שאין להם איים בכלל.

סעיף זה דן בדרכים השונות בהן ניתן לעצב את המטבח באמצעות פריסות בצורת L או בצורת U וכיצד פריסות אלו יכולות להשפיע על הבישול והניקיון ברחבי הבית.

איך ליצור מטבח מודרני אבל לא משעמם

המטבח צריך להיות מרכז הבית. זה לא צריך להיות רק חדר שבו אנחנו מבשלים ומאחסנים את האוכל שלנו, אלא מקום שבו אנחנו יכולים ליהנות מבישול, אכילה ובילוי עם המשפחה שלנו.

זו הסיבה שחשוב ליצור מטבח מודרני שיכניס שמחה לחיים שלכם. מטבח מודרני קטן עוסק כולו במינימליזם, אז אתה צריך להשתמש בכל סנטימטר של שטח בתבונה. אתה יכול לעשות זאת על ידי בחירת ריהוט שלא יתפוס יותר מדי מקום, כמו דלפק בר או ספסל אי.

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנו מבלים הרבה מזמננו, בבישול, אכילה ומפגשים חברתיים. המטבח צריך להיות מקום שאתה רוצה לבלות בו וליהנות לבלות בו. ישנן דרכים רבות לגרום למטבח שלך להרגיש כמו בבית ולא רק חלל קר ולא מסביר פנים.

ניתן לגרום למטבח מודרני קטן להרגיש גדול יותר באמצעות תקרות גבוהות ומדפים פתוחים להצגת כלים. ערכת צבעים המשתמשת בלבן, אפור ועץ כהה תעניק לחדר תחושה אוורירית. השתמש בכלי זכוכית על מדפים פתוחים למראה אקלקטי שעדיין מרגיש מגובש עם שאר סגנון העיצוב שלך.
למידע נוסף על מטבחים מודרניים קטנים ומטבחים מודרניים אנגליים ניתן לגשת לאתר daniel-k.co.il

סוגים שונים של רהיטים שתוכלו לכלול במטבח שלכם

למטבחים קטנים ברוב המקרים יש את אותה כמות מקום כמו מטבח רגיל. אבל בגלל שהם קטנים יותר, יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום להם להיראות גדולים יותר. אחד מהם הוא על ידי הוספת רהיטים שלא יתפוס יותר מדי מקום אבל עדיין יתאים לצרכים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של רהיטים שתוכלו לכלול במטבח שלכם כדי לגרום לו להיראות גדול ופונקציונלי יותר. סוג אחד הוא משטח בר אשר יכול לשמש לאחסון וכפינת אוכל. סוג נוסף הוא בר ארוחת בוקר המשמש גם כפינת אוכל ומספק שטח אחסון נוסף. סוגי רהיטים נוספים כוללים ארונות פינתיים, ארונות קיר, מדפי יין ויחידות מדפים פתוחות אשר כולם מספקים שטח אחסון נוסף מבלי לתפוס יותר מדי מקום במטבח הקטן.

מטבחים מודרניים קטנים הם דרך מצוינת לחסוך מקום בבית. הם גם דרך מצוינת להפיק את המרב ממה שיש לך כשאתה גר בדירה או בבית קטן יותר. אחד האתגרים הגדולים ביותר במטבחים קטנים הוא להבין כיצד לסדר רהיטים ומוצרי חשמל בצורה פונקציונלית ואסתטית.

ארונות מותאמים אישית למטבח הם אחת הדרכים הטובות ביותר שתוכלו לגרום למטבח הקטן שלכם להרגיש גדול יותר ממה שהוא באמת. הם מספקים הזדמנות לאחסון וארגון שלעתים קרובות חסר במטבחים קטנים, ובמקביל גם נותנים למטבח שלכם קצת סטייל.

ישנם סוגים רבים ושונים של רהיטים שניתן לכלול במטבח שלכם – מכיסאות בר באי בגובה נגדי, דרך כיסאות סביב שולחן אוכל ועד ספסלים בבר אוכל. המפתח הוא לוודא שיש לך מספיק מקומות ישיבה עבור כל מי שישתמש במטבח שלך על בסיס קבוע, כך שלעולם לא תהיה מריבה על מי יקבל את הירידה הראשונה בישיבה!