מפת שולחן עגולה

לפרימר שולחן פשתן יש צוות של מעצבים גרפיים מקצועיים המחויבים להקל על הזמנת מפות מודפסות ומוצרי הדפסה מותאמים אישית והמוצרים המוגמרים עונים או עולים על הציפיות שלך.

למעשה

ישנן סיבות רבות להכניס למפה שלך מפה ככיסוי או פריט מבטא, כגון שולחן צדדי. מצד אחד, מפות מוסיפות מנה של אלגנטיות על ידי כיסוי שולחן פשוט והגדלת גורם הסגנון. המפה הנכונה תשמור על בטיחות השולחן שלך ותעבור דרך ארוכה לקביעת עיצוב וסגנון החדר שלך.

מפת בד יכולה להוסיף נופך של אלגנטיות לכל אירוע, בין אם אתה רוצה לכסות שולחן שחוק או להגן על יפהפה. הצבע והמראה של השולחן והחדר שלך יכולים להשתנות ולשפר אם תבחר במפה לבנה או כזו עם דוגמה צבעונית או משהו מוצק יותר.

דרך קלה להחיות את עיצוב חדר האוכל שלך

היא לשים מפה. למעשה, מעט צבע בד יכול להפוך מפה עגולה בהירה למוקד אמיתי של חדר האוכל שלכם. בין אם אתם אורחים היושבים באירוע או מציגים אוכל וחטיפים על המזנון שלכם, מפה מוסיפה את הטאץ 'המושלם.

מפות פלסטיק הניתנות לשימוש חוזר

גמישות, נייטרליות או שקופות, ניתנות לגרירה, החלקה או החזקה ביניהן, ומפות שולחן לא משאירות עקבות בעת הסרתן. עבור מפות פלסטיק, אתה יכול לבחור בין מבחר מלבני או מרובע, צבע, עובי וגודל. לאסיפות גדולות או שולחנות גדולים מדי, ניתן לגלגל מפות כדי לתת לך את הכיסוי שמפה לא חתוכה מראש לא יכולה לספק.

כדי לחתוך ריבוע בד גדול לצורה או עיגול עגול אתה צריך לתפור שני פיסות בד או יותר כך שיכסו את השולחן ויעטפו על הרצפה. תרצה ליצור שתי תפרים על המפה העגולה, כך שהתפרים נושרים מצדי השולחן כאשר הם מונחים על שולחן עגול.

לאחר שקבעת את גודל השולחן ואת גודל הבד הנדרש

כל שעליך לעשות הוא לחתוך את הבד כפי שמוצג להלן ולעשות ריבוע בד גדול מחתיכות החתוכות שתוכל לתפור יחד כדי ליצור את המפה שלך. ברגע שיש לך עיגול בד בקוטר הרצוי, למפה שלך תהיה קצבת מכפלת. אני צריך בערך 5 מטר בד כדי להכין את המפה, שקוטרה 90%.

אם אתה רוצה מפה באורך הרצפה, מדוד את השולחן משולחן לרצפה. אם קוטר המפה ארוך מדי, הוסיפו כמות כפולה שתרצו שהמפה תתלה מלמעלה למטה. העבר את המפה מהשולחן, או שאתה יכול לגהץ אותה על שולחן גדול יותר ולתלות אותה בצד.

לאירועים רשמיים יותר, על המפה להיות כ- 15 סנטימטרים מקצה השולחן עד לתחתית הבד. עבור 120 מפות (72 לשולחנות עגולים) תלויה מהרצפה גובה שולחן סטנדרטי בגובה 30 "בערך 6".

שמור על השולחן שלך מאובטח והוסף סגנון מפה קלאסי להרכב חדר האוכל שלך במסיבת ארוחת ערב או ארוחה באמצע השבוע. מפה בצד השולחן היא הדרך המושלמת להכניס אלמנטים של תבניות.

מפת הספנדקס שלנו מציעה לך הרבה מקום להתנסות. המגע הכפרי שאתה מעוטף מעל השולחן שלך עם המפה העגולה המשובצת שלנו יעניק לחדר שלך את הקסם הפשוט שלו. מפת הפשתן שלנו היא דרך מקסימה לקשט את השולחן שלכם לכל התכנסות.

קיבלנו מחמאות רבות על הצבע הנהדר והתחושה העורית של המפות העגולות האלה

מפות גדולות Galaxy עגול מפה היא שימוש יומיומי פרקטי ובטנה נהדרת לאירועים מיוחדים. הבד עטוף והוא מפה רכה עם צבע וחום מושלמים ובד שישמרו על צורתו לאורך שנים. את המפה הנהדרת הזו ניתן לרכוש באינטרנט ונראית קצת יותר יציבה מזו שאפשר לקנות ב- Target.

אז החלטתי לשים את המפה על השולחן העגול עם פיסת זכוכית באותו גודל כמו השולחן כדי לכסות את האבק. לא צריך להשתמש במכונת תפירה, פשוט לקחתי את בד הזכוכית ואת משטח השולחן העגול בבת אחת והשענתי אותו על מדף הספרים שלי.

השולחן העגול כה גדול עד שהוא יכול לשמש כשולחן ליד המיטה בסלון, כשולחן צד או כשולחן אוכל קטן למסיבות והתכנסויות אחרות.

אנו אוהבים את האופן שבו מפת מטריה עגולה בגודל 60 אינץ 'עטופה סביב מוט המטריה שלך

מה שמקל על איתור והסרה. אם יש בד שלך בדוגמת משבצת, ודא שהתבנית תואמת את קו התבנית כך שחלקו העליון של המפה יהיה מושלם. קבע עד כמה מפה תיפול: באירועים מזדמנים, אורכה אמור להיות כ-6-8 סנטימטרים ונופל מקצה השולחן לרצפה.
למידע מורחב בתחום של מפת שולחן עגולה כדאי לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

על מנת שסובלימציה של צבע תוכל להדפיס על מפה

שים לב שאנו מדפיסים על כל הלוח הקדמי כולל הרקע להתאמת הבד וכי לא ניתן לשכפל צבעים מסוימים על ידי Gaurantee Industries כהתאמות צבע מקובלות. אם הלוגו שלך יכול אל תודפס בשיטה זו, אנא עיין במפות הסובלימציה בצבע מלא שלנו. אין להשתמש בחומרי ניקוי מסחריים לשטיפה או להדפסת מפות מסך. חומר. אם אתה רוצה כדי להדפיס את הלוגו כדי לראות את הגימור על דפוס, נוכל לעשות עבורך האותיות קטנות, אך זו לא תהיה מפה מלאה, רק הדפסה קטנה.