מתנה אחרי לידה

מתנות מעוררות השראה ומתחשבות אלו יעניקו לה את האהבה והטיפול המגיעים לה ויגרמו לה לחייך מאוזן לאוזן בידיעה שאתה רואה ומעריך אותה.

תן לה את מה שהיא באמת צריכה

כדי לעבור את התקופה שלאחר הלידה עם הרעיונות שלנו למתנות לאמהות לתינוקות. מציאת מתנות ליום האם לאמהות טריות יכולה להיראות כמו אתגר בין להשיג משהו עבורה או עבור התינוק שלה. ריכזנו את הרעיונות הטובים ביותר למתנות לאמא צעירה מבעוד מועד, כולל ארגונית העגלה המוערכת מאוד באמזון, אביזר שולחן הצהרת Etsy, וצ'וקר עדין שהוא המתנה המושלמת מאבות צעירים. מה שיהפוך את יום האם הראשון שלה לבלתי נשכח אפילו יותר. בין אם אתם זקוקים לרעיונות למתנות לאמהות טריות לאחר לידה או אימוץ, או מתנות ליום האם לאם צעירה, אינכם יכולים לטעות עם המתנות המתחשבות הללו.

יילודים מתעוררים כל שעתיים בלילה (או בתדירות גבוהה יותר), ואמהות יזדקקו לכל העזרה כדי לעבוד כמו שצריך במהלך היום. הפתיעו אותה עם קופסת המנוי המצחיקה לקפה, שבה היא יכולה לטעום קפה חדש ולמצוא מועדפים חדשים.
למידע מורחב אודות מתנה אחרי לידה ניתן לגלוש לאתר klemantina.com

אם את לא רוצה להשיג צרור מרכיבים נוספים שלא תשתמשי בהם יותר

את יכולה להשיג תערובת ביסקוויטים הנקה מוכנה כזו, להכין את המנה הראשונה לאמא הטרייה שלך, ואז תן לה ביסקוויטים אפויים טריים ואת התערובת שנותרה. תן לאמא הטרייה את המכתבים האלה שהומלצו לתינוק שלי. היא יכולה למלא את המכתבים האלה ולחלוק אותם איתה יום אחד אחרי שהוא יגדל. במהלך מקלחת תינוקות או פגישות טרום לידתיות אחרות, בקשו בסתר מהחברים ובני המשפחה של האם לעתיד לכתוב מילים מעודדות, ציטוטים אהובים והצעות חכמות ביומן. רעיון מתנה נהדר נוסף לאמהות צעירות הוא לצלם פורטרטים משפחתיים. בניגוד לתמונות תינוקות, תמונות שצולמו כשהתינוק קצת יותר גדול וכשהאמא מרגישה את עצמה שוב הן דרך טובה להגביר את המורל.

לא משנה איך תבחרי להתייחס לאם טרייה

בתהליך של שינוי משמעותי בחיים, אתה באמת תעריך מתנות מתחשבות שלוקחות בחשבון את צרכיה לאחר הלידה והטיפול העצמי. אפילו לדברים קטנים, אמהות צריכות לתת מתנה לשרוד הריון. לכן, אם את בת זוג או בעל השוקל מתנה ליולדת, זכרו שמתנות יום הולדת חשובות לכל היולדות הטריות, ללא קשר לסוג הלידה או שיטת האימוץ. זו החלטה אישית של המשפחה שלך, אבל אם אתה בתקציב שלך, אמהות טריות רבות יאהבו מתנות לאחר לידה.

לפי מגזין פיפל

מתנת דחיפה היא מתנה שאישה מקבלת מבעלה, בן זוגה או אביו של ילדה לאחר הלידה. בעצם, כפי שבטח ניחשתם עד עכשיו, מתנה "לדחוף" את הילד החוצה. המתנה נועדה לחגוג את חיי הרך הנולד בחבורת שמחה ומשמשת כ"פרס" על ההיריון והניסיון בעבודה של היולדת המסכנת את גופה עבור מתנת החיים. כמעט כל אם צעירה שתדבר איתה תגיד שהילד שלה לבד הוא מתנה שלא יסולא בפז ואין צורך בשום דבר אחר.

זכור שמתנות דחיפה מגיעות בדרך כלל מבן זוג

שותף או בן משפחה קרובים מאוד – לא כל אחד צריך לקנות מתנה לאמא צעירה. הורים טריים בטוחים יעריכו מתנות שהופכות את היום העמוס שלהם לניהול יותר ומחזקות הרבה סידורים ומשימות. משירותי משלוחי מזון ועד מכשירים מצילי חיים וציוד פרקטי, ישנן מתנות רבות שהן גם פונקציונליות וגם מיוחדות למתנה לחג או לחג.

עבור חלק מהנשים

מתנות מעשיות הן הטובות ביותר מכיוון שכסף מועט ויש הרבה דברים שתצטרכו, כולל רישומי תינוקות רבים שהם צריכים לקבל כשיש לכם תינוק חדש. מתנות בעלות משמעות גורמות לאמהות להרגיש מיוחדות כי ברור כמה אתה חושב על המתנה ואיך לתת אותה. תווית "Push Gift". ה"Push Gift" ניתנת בדרך כלל על ידי אמהות טריות משמעותיות או בני משפחה, והמתנה האופיינית ביותר היא תכשיט. מתנות פוש הן מתנות שניתנות לנשים לאחר לידה, בדרך כלל על ידי בעלה או החבר שלהן.

מתנת דחיפה

היא מתנה מבעל או בן זוג ליולדת צעירה שהיא מקבלת לאחר הלידה. מתנת דחיפה (נקראת גם "מתנת דחיפה") היא מתנה שבן זוגה או משפחתה של אישה נותנים לאמה כדי לחגוג את האירוע בו היא יולדת את ילדה. בפועל ניתן לתת את המתנה לפני או אחרי הלידה, או אפילו בחדר לידה. יש אנשים שבוחרים לתת את המתנה לפני לידת התינוק (לפני שהדברים ישנוניים), בעוד שאחרים מחכים לחזור הביתה מבית החולים ולהירגע.

לידת ילד

היא גם לידת אם, ומתנת תמריץ יכולה להיות דרך מתחשבת להכיר בכל מה שעובר עליהם. הגוף שלאחר הלידה נראה מוזר ולא מוכר, וקניית מתנות לאמא החדשה שלך לעצמך ולא לתינוק שלך יכולה לעשות הבדל גדול. מתנה סנטימנטלית שאמא יכולה לשמור לנצח היא מתנה נהדרת להתחלה. מתנות לאמהות לתקופה של 6 חודשים או יותר צריכות להתאים לצרכים השוטפים הללו.

שיעורי יוגה הם מתנה נהדרת לאם פעילה שאוהבת לתרגל מבלי לבזבז זמן עם התינוק שלה

מפגשי יוגה אלו נוטים להרוות את העיסוי של התינוק ולקיים איתו אינטראקציה רבה כאשר האם מתאמנת היטב. לאחר כ-3 חודשים של חיים לאחר לידה, גם לאמא וגם לתינוק יש יותר משגרה אחת כאשר קשיים חדשים מתעוררים. אפילו אמהות שעדיין לא ילדו את התינוקות שלהן מסתגלות לנורמות חדשות מאוד.

כמובן

רבים מהדברים הללו חיוניים לטיפול בתינוק, אבל הם לא לוקחים בחשבון את הדאגה של אמא או מה שאמא צעירה באמת צריכה כדי להתמודד עם האתגרים הפיזיים והנפשיים שהחיים יכולים להביא לה. לאחר הלידה. שיעור טרום לידה, שיעור הנקה, שיעור הורות, או אפילו קורס 101 לאחר לידה כדי להגדיר ציפיות הם כולם כמה מהרעיונות הטובים ביותר למתנות לאמהות טריות. מכיוון שאריזת תחפושות חד פעמיות בגודל תעשייתי תועיל, רוב האנשים רוצים לדעת על המתנות הטובות ביותר לאמהות טריות שיגרמו להן להרגיש מיוחדות ואהובות.