עורך דין משפט מנהלי

עורך דין מינהלי יכול להבטיח שאתה והעסק הצומח שלך עומדים בכללים החדשים. עורכי דין אלה מייצגים אנשים המבקשים להגיש טענות נגד סוכנויות. הם יכולים לייעץ לך אם אתה סבור שאתה או החברה שלך טופלו בצורה לא הוגנת על ידי סוכנות ממשלתית.
למידע נוסף אודות עורך דין משפט מנהלי ניתן לבקר באתר guardianangel.co.il

בנסיבות מסוימות

אדם או חברה רשאים לשתף פעולה עם עורך דין מינהלי משלהם. עורך הדין למשפט מינהלי מנסח טיעונים משפטיים, מציג ראיות וטוען בשם לקוחותיו בבית המשפט. עורך דין למשפט מנהלי יכול לסייע לחברות בקנסות, תקנות ועמידה בתקנות. הם יכולים לעזור לגורמים ממשלתיים לדחות בקשות להטבות. עורכי דין מינהלי ללקוחות פרטיים יכולים לפנות לתיקים עד לבית המשפט העליון בארה"ב. עורכי דין מינהליים מייעצים לסוכנויות ממשלתיות בכירות כמו הסוכנות להגנת הסביבה (EPA) בכללים ותקנות המשפיעים על הציבור. על מנת להבטיח שמכבדות זכויות משפטיות כאשר נושאים משפטיים מטופלים על ידי רשויות מינהליות ממשלתיות ופדרליות, עורכי דין מינהליים מביאים מומחיות בהבנת בתי המשפט ותהליכים החלים רק על רשויות מנהליות. מעת לעת, עורך הדין המינהלי מתבקש לספק ייעוץ משפטי למדינות חברות, רשויות ובעלי עניין מרכזיים אחרים בכדי להבטיח שהכללים המוצעים יהיו לוגיים, חוקיים ונכונים.

יש הטוענים כי עורכי דין מינהליים מוטלים על עריכת חוקים ותקנות לרשויות פדרליות וממלכתיות

על פי APA וחוקים נלווים. עורכי דין מינהליים פועלים בשם הציבור לאתגר חוקים ותקנות הנתפסים כלא הוגנים, מכבידים או מגבילים. לעורכי דין בתחום זה מגוון פעילויות ברמות שונות של ממשל, עמותות וחברות פרטיות. – המשפט המשפטי המינהלי בעורכי הדין של וויליאמס וקונולי נוהג הן בהגדרות הרגולטוריות הפדרליות והן במדינה, מתדיין בפני שופטים מינהליים ומערער על החלטות מנהליות בבתי משפט במדינה ובפדרליות. ייצגנו את המנכ"לים לשעבר של פאני מיי ופרדי מק בתביעת העיקול הראשונה שהגישה משרד הרגולציה שלהם על ידי הרגולטורים שלהם (OFHEO) של מימון פיננסי השיכון הפדרלי (FHFA), חלק ממשרד השיכון ופיתוח עירוני. (HUD). באותה סוגיה, עורכי הדין של וויליאמס וקונולי ערערו בהצלחה על כמה מטענות הסוכנויות בבתי משפט פדרליים. ייצגנו חברות בהליכים מנהליים שהובאה על ידי הוועדה לבטיחות מוצרים לצרכן (CPSC) בזיכרון ארצי של ספרינקלרים פגומים.

ניתן לערער על פעולות סוכנות מרכזיות בבית המשפט על ידי גורמים בענף או צדדים שלישיים מוסדרים המתנגדים למאמצי הסרת הסוכנות או דוחפים להסדרה מחמירה יותר

חלק מהצדדים תומכים בצעדים של סוכנות במחלוקת, בעוד שאחרים מתערבים בהתדיינות משפטית בכדי לסייע בהגנה על צעדים שהתמודדו עליהם.

לדוגמא, הם יכולים לעזור ללקוחות לנווט בהליכים ניהוליים כדי להבטיח שהם יכולים להגיש תביעות מסוימות כלפי סוכנות. דוגמא טובה היא אדם הפונה ללשכת תלונות הרישוי הממלכתית כדי להחזיר את רישיונו.

הם יכולים גם לעבוד עם לקוחות בכדי לפתוח בהליכים משפטיים רשמיים לאחר שמיצו את המשאבים הניהוליים

לדוגמה, עוזר עורך דין יכול לעזור ללקוח לפנות למועצת הרישוי הממלכתית בבקשה להחזיר את רישיונו. עורכי דין מינהלי עשויים לייצג לקוחות פרטיים גם בפעולות הקורעות את חוקתיות התקנה או את כוח החקיקה של כלל או תקנה.

המשפט המינהלי הוא ענף של המשפט הציבורי המוגדר כסוג של חוק המסדיר את ארגון הממשלות הממלכתיות. בקיצור, הוא חוקר פעולות ממשלתיות, חוסר מעש ורגולציה המשפיעים על אנשים וגופים כמו חברות, עמותות וארגונים.

יש לנו ניסיון רב בקוד המינהלי של העיר ניו יורק

המסדיר את כל היבטי העסקים בעיר ניו יורק. עורכי הדין בקבוצת המשפט המינהלי של דוידוף האצ'ר ו"אתרונים "ובקבוצת המשפט המינהלי שלנו בניו יורק הם בעלי ניסיון בתחום המשפט המינהלי ברמה הפדרלית, העירונית, המחוזית והפדרלית. עורכי דין אלה מייצגים את הציבור ומייעצים ליועצים ושריפים. עורכי הדין שלנו משתפים פעולה עם עורכי דין בתחומי העיסוק האחרים שלנו כדי למצוא את התשובה הנכונה עבורך. חברתנו עבדה עם אינספור רופאים וספקים כדי לעזור להם לשמור ולהגן על הרישיונות שלהם. אם נבדקת הפרקטיקה שלך או שאתה נתון לדיון משמעתי, עורכי הדין שלנו יפעלו בשמך כדי להגן על רישיונך ועל יכולתך להתפרנס. בנוסף, אנו תומכים בך בהליכים שבהם מעורבים רשויות מדינות ופדרליות רבות אחרות. לקוחותינו מעריכים את ההיכרות העמוקה שלנו עם הסוכנויות איתן אנו עובדים כדי להישאר מעודכנים לגבי דרישות הרישוי, מועדים וזמני עיבוד.

העברת מידע באתר זה אינה מובילה, ואינה מיועדת, להוביל לכל קשר ביניכם לבין המשרד. שידור אתר זה כחלק מהתקשורת הכוללת בין המשרד לאינטרנט, בדואר אלקטרוני או דרך אתר זה אינו מקים או יוצר קשר בינינו לבין הנמען.

בזמן החירום, קיבלתי הוראה על ידי הלקוח שלי, טום ורונדה ברקה, לסלק את שטחי הציד שלהם במחוז דייויס, איווה, מהרישום כציד.