קניית רמקולים – מה חשוב לקחת בחשבון?

אם יש לך מערכת סאונד חזקה או מערכת סטריאו לאחר השוק עם מגבר מובנה, אתה צריך רמקולים עם רגישות נמוכה יותר. עם זאת, לא ייתכן שרמקול PA גדול יכול לשחזר במדויק את התדרים הנמוכים, ולכן אתה צריך סאב וופר מיוחד לצליל פס רחב אמיתי. סאב וופר משלבים את כל טווח הרמקולים בארון, אך הביצועים של מנהלי הטווח הבינוני והתדר הגבוה מושפעים מהרעידות החזקות של תדרי הבאס החזקים.

דבר נוסף שעליך לקחת בחשבון בעת רכישת יחידת רמקולים סטנדרטיים לסטריאו לרכב

הוא טיפול. קיבולת העומס מאפשרת לך לקבוע את ההספק (הנמדד בוואטים) שהרמקול יכול להתמודד איתו. מערכת סטריאו עם מגבר חיצוני חזק דורשת שלרמקול יש כוח לשלוט על תפוקת המגברים.
למידע מורחב בנושא של אודיו וידאו – מיוזיק סטור פרו מומלץ לבקר ב- audiovideo.co.il

בכדי לקבל צליל נהדר

אינך צריך רמקול גדול או מערכת היקפי 7.1 ערוצים מלאה. גילינו שניתן להשיג קול טוב יותר על ידי רכיבים נפרדים מהמקור (מגברי סטריאו, כבלי רמקולים טובים, חיבורי שמע, זוגות רמקולים נפרדים ורמקולים פעילים), וזהו היוצא מן הכלל הברור. אם אינך אוהב פתרון נפרד או שאין לך מקום או רצון למספר רמקולים בסלון שלך, יש הרבה רמקולים מוכשרים לקריאה.

אם אתה מתעניין כיצד יישמע אוסף המוסיקה שלך

תרצה לרכוש רמקולי סטריאו איכותיים ונכונים. אתה יכול להאזין למוזיקה רק עם זוג רמקולים, אבל אתה צריך משהו אחר כדי ליהנות מהמוזיקה שלך ולצפות מדי פעם בטלוויזיה או בסרט. עבור סרטים אתה יכול להרחיב את ההתקנה שלך ליצירת סביבת סראונד עם מקלט ורמקולים נוספים ליצירת חווית קולנוע ביתית אינטנסיבית יותר.

הרמקולים קובעים את איכות הצליל הכוללת של מערכת הסטריאו שלך, ולכן כדאי להאזין למספר דגמים שונים לפני קבלת החלטה. אפילו הרמקולים הטובים ביותר אינם מבטיחים תוצאות חיוביות.

לפעמים לוקח מספר פעמים לסוגי מוזיקה שונים לקבל החלטה סופית. מספר האפשרויות יכול להרגיש מעט מרתיע במבט ראשון, אך צמצום סוג הרמקול שאתה רוצה יכול לעזור להניע את התהליך קדימה.

רמקולי סטריאו הם בין הרכוש היקר ביותר בבתינו

ויש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים בעת רכישת רמקולים. אלמנטים חשובים נוספים הם סוג הרמקול, חדר האזנה, העדפות אישיות ושיקולים אחרים בנוגע למערכת הסטריאו בבית. להלן מבט על חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת רמקולי סטריאו.

הגורמים שלעולם לא תוכל לפצות עליהם הם העדפות אישיות

סוג רמקול, מרחב האזנה, ביצועים, רכיבי סטריאו, איכות צליל, מחיר ועוד רבים אחרים. כאן אנו מנווטים בין ההיבטים השונים כדי לתת לך מושג קצר כיצד לבחור רמקולי סטריאו. המחיר הוא לא רק גורם טכנולוגי בבחירת הרמקולים, אלא גם אולטימטום.

מציאת הרמקולים הטובים ביותר לאולפן המוזיקה שלך דורשת סבלנות, זמן ומחקר. תן למדריך זה לעזור לך למצוא את רמקולי הניטור המתאימים לצרכי האזנה הספציפיים שלך. הדברים הבאים שיש לקחת בחשבון יפיקו את המרב מהרמקולים החדשים שלך.

רמקולים אלה מאירים כחלק ממערכת קולנוע ביתית של סראונד הינם בחירה מוצקה אם אתה זקוק לזוג סטריאו

יש מגוון רחב של רמקולים עם מותגים רבים מכל רחבי העולם. חלקם משמשים כרמקולי סטריאו, רמקולים מקיר לקיר, רמקולים תקרה, רמקולים רצפתיים, מדפי ספרים, רמקולים לוויין, סאב וופר, פסי קול, ניידים, קווים ואלחוטיים.

רמקולים אלה הם פסיביים

לכן עליך לחבר אותם למקלט סטריאו. אם אתה מגדיר את מערכת השמע הביתית שלך עם טביעת רגל מוגבלת, שקול להשתמש בזוג רמקולים מדפים. הרמקולים האלה אידיאליים עבורם, במיוחד כשאתם בונים מקטע אחר חלק מערכת סראונד אודיופלית.

מרמקולים ניידים גדולים ועד לרמקולים קומפקטיים

רמקולי מדף מספקים הגברה חזקה וצליל סטריאו מוצק בחדרים קטנים עד בינוניים. בין אם אתה מתקין מערכת קולנוע ביתית או פשוט משלב זוג רמקולי מדף עם סאב ומגבר, חווית ההאזנה שלך תהיה מושלמת. למרות שאולי הם לא יכניסו אותך לאותו חדר עם העוצמה הרועדת והבס הרועם שתוכל ליהנות ממנו במשרד, במאורה או בחדר השינה שלך כאשר סט מלא ירצה, הם יספיקו ממספיק.

בדומה למגברים

גם לרמקולים יש מאפייני צליל מסוימים. מותגי רמקולים שונים נשמעים אחרת והצליל עובר מרמקול אחד למשנהו, במיוחד בתרחישי צליל היקפי בהם חתימת הצליל אמורה להישאר זהה כל הזמן. ככל שאתה מוסיף את הרמקולים מוכרים ומתאימים יותר, המערכת שלך תישמע טוב יותר.

ככל שהרמקול קטן יותר, כך הוא קל יותר לנשיאה, אך יתכן שאין לו את הצליל המלא של האפשרויות הגדולות יותר. למרות שהרמקולים היקרים יותר נוטים לנצח בקטגוריה זו, זה לא אומר שהאפשרויות הזולות יותר נשמעות גרועות יותר.

לא משנה כמה זוג רמקולים נהדרים לך

אם אתה לא יכול לעמוד במראה, לא תרצה לשבת שעות באותו חדר. עליך לאשר זאת באמצעות הדגמה של הרמקולים ששמעת פועלים. עליך לא רק לוודא שיש לך דרך לגרום להם להסתכל בחדר שלך, אלא גם לחשוב על הסביבה שבה אתה מאחסן את הרמקולים שלך.

כפי שאתה יכול לדמיין

כאשר רמקול מתואר בהיר, זוג מקלטים יתחילו להישמע בהירים כדי להפיק צליל בהיר שלא תיהנה ממנו, גם אם אתה מגניב. זוג מגברים שידוע כי הם נשמעים רכים יותר יהיו בהירים יותר מרמקולים מאויירים, וכתוצאה מכך צליל העולה על רוחך.