תפוח הגה מחיר וסוגים

הקדמה: מהו אייפון XR?

אפל היא חברה שנמצאת בשוק למעלה מ-40 שנה ותמיד הצליחה להמציא את עצמה מחדש. מוצרי החברה איכותיים, מהשורה הראשונה ויקרים. עם הטלפון החדש ביותר שלהם, ה-iPhone XR, אפל עושה משהו שונה על ידי שחרור טלפון זול יותר שעדיין מכיל את כל התכונות של עמיתיו היקרים יותר.

ה-iPhone XR יהיה זמין עבור $749 עם 64GB של אחסון או $799 עם 256GB של אחסון. מחיר זה נמוך משמעותית ממה שעולים טלפונים אחרים של אפל, שיכול לנוע בין 999 ל-1,599 דולר.

ה-iPhone XR יהיה זמין בשישה צבעים: שחור, לבן, אדום, צהוב, קורל וכחול (כחול זמין רק ב-128GB).

ה-iPhone XR הוא הטלפון האחרון של אפל שהושק בשנת 2018. זוהי גרסה משתלמת יותר של ה-iPhone XS, עם מחיר התחלתי של 749 דולר.

לאייפון XR יש צג Liquid Retina בגודל 6.1 אינץ' עם יחס רוחב-גובה של 19.5:9 ורזולוציה של 1792×828 פיקסלים. התצוגה כוללת גם תמיכה ב-Dolby Vision ו-HDR10, מה שאומר שהיא יכולה להפעיל תוכן HDR מ-Netflix, Amazon Prime Video ו-Vudu בפורמטים של Dolby Vision ו-HDR10.

ה-iPhone XR כולל שבב A12 Bionic שהוא שבב ה-7 ננומטר הראשון בשימוש בסמארטפון. יש לו מעבד 8 ליבות עם 4 ליבות ביצועים מהירות עד 15% מה-A11

הקדמה: מהו אייפון?

האייפון הוא קו של סמארטפונים שעוצב ומשווק על ידי Apple Inc.

האייפון שינה את תעשיית הטלפונים הניידים, עם הצגתו של מסך רב-מגע, מקלדת וירטואלית ויכולת גלישה באינטרנט.

הדור הראשון של אייפון שוחרר ב-29 ביוני 2007. המכשיר נמכר ב-499 – 599 דולר בארה"ב ללא חוזה או 199 דולר עם חוזה AT&T.

האייפון הוא קו של סמארטפונים שעוצב ומשווק על ידי Apple Inc. האייפון הראשון הוצג ב-9 בינואר 2007, ומאז היו אחד עשר דורות של דגמי אייפון. הדגם האחרון הוא האייפון 11 שישוחרר ב-20 בספטמבר 2020.

תאריך השקה של אייפון 11:

תאריך השחרור החדש של אייפון 11 הוא 20 בספטמבר 2020. יש לו הרבה שיפורים לעומת הדגמים הקודמים כמו מצלמות ברזולוציה גבוהה יותר, חיי סוללה טובים יותר ומעבדים חזקים יותר.

2 סיבות מדוע כדאי לשקול לקנות אייפון XR על פני טלפונים אחרים

אפל הודיעה על שחרורו של ה-iPhone XR. זוהי חלופה זולה יותר לאייפון XS ולאייפון XS Max. יש לו מחיר נמוך יותר, אבל עדיין יש לו הרבה מהתכונות שהופכות את האייפון למצוין.
עבור פרטים נוספים אודות תפוח הגה מחיר ותפוח הגה מחיר וסוגים יש לגלוש לאתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

הסיבה הראשונה שבגללה כדאי לשקול לקנות אייפון XR על פני טלפונים אחרים היא שהוא זול יותר מטלפונים אחרים בשוק. הסיבה השנייה שבגללה כדאי לשקול לקנות אייפון XR על פני טלפונים אחרים היא שיש לו תכונות רבות הדומות לאלו שנמצאות בדגמים יקרים יותר של אייפון, כגון Face ID, מערכת מצלמה כפולה ושטח אחסון רב יותר.

אפל שחררה את ה-iPhone XR החדש שלה והוא זכה לתשומת לב רבה ביחס למחיר. מאמר זה יבחן את ההבדלים בין ה-iPhone XR לטלפונים אחרים על מנת לעזור לך להחליט אם זה הטלפון המתאים עבורך.

הדבר הראשון שעלינו לבדוק הוא המחיר. ה-iPhone XR זול יותר ב-250 דולר מטלפונים אחרים של אפל, מה שהופך אותו לאופציה משתלמת יותר עבור מי שרוצה לקנות טלפון של אפל אבל לא רוצה להוציא כל כך הרבה כסף על אחד. הוא גם זול יותר מדגמים רבים אחרים של סמארטפונים, כך שאם אתם מחפשים טלפון במחיר סביר, זו בחירה טובה.

שנית, הבה נבחן איזה סוג של תכונות זמינות בטלפונים השונים האלה. לאייפון XR יש הרבה תכונות שלא