השכרת חדרי ניתוח

שוקלים לשכור חדר ניתוח? טרם הבחירה, כדאי שתדעו מהם הפרמטרים המשפיעים על המחיר, היכן קיימת כדאיות כלכלית ואילו אופציות השכרה אפשריות

כל התשובות לשאלות הבוערות- כאן בפנים

מיקום גאוגרפי

חדרי ניתוח ניתן להשכיר מצפון ועד דרום, כאשר אחד הגורמים המשפיעים על עלות השכירות הוא האזור בו ממוקמת המרפאה. כולנו מודעים להפרש המחירים הקיים בין אזור הצפון למשל לאזור המרכז, כך שמחיר השכירות באזור המרכז יהיה באופן טבעי, יקר יותר. מנגד, באזור המרכז בדרך כלל מתגוררים תושבים בעלי יכולת כלכלית המאפשרת ביצוע של טיפולים שונים, כך שגם אם בחרתם לשכור מרפאה באזור המרכז, והמחיר מעט יקר יותר מאזורים אחרים, אל תשכחו שרמת הביקוש והיכולת הכלכלית מצד הלקוחות, גם גדולה יותר.

גודל חדר הניתוח

חדרי ניתוח ניתן למצוא בגדלים שונים, וככל שגודלו גדול יותר, כך גם מחירו- גבוה יותר. ישנם רופאים רבים הזקוקים למרחב גדול לצורך סידור חדר הניתוח בצורה מרווחת המאפשרת מקסימום נוחות הן לרופא המטפל והן למנותח. 

הציוד

חדרי הניתוח להשכרה מאובזרים ומצוידים בכל הנדרש, דבר החוסך לשוכר תהליך ארוך ומורכב של רכישת ציוד וסידורו. רמת האבזור שונה מחדר לחדר, וגם לרמה זו, השפעה על עלות השכירות. ככל שרמת האבזור גבוהה יותר, כך גם המחיר.

אך זכרו, ניתוח במרבית המקרים, אינו תהליך ופשוט, ורמת אבזור נאותה בהחלט מסייעת בהצלחתו.

היכן כדאי לשכור חדר ניתוח ואילו אופציות השכרה קיימות?

המפתח להצלחה הוא ביקוש ויכולת מצד הסביבה, דבר המאפיין את תושבי המרכז, בעיקר. כך למשל אם תבחרו לשכור חדרי ניתוח ב MDC MEDICAL CENTER בתל אביב, רמת הביקוש והיכולת הסביבתית מצד התושבים תהיה גדולה יותר בהשוואה לתושבים המתגוררים באזור הצפון.

ב MDC MEDICAL CENTER תוכלו לשכור חדרי ניתוח באמצעות 2 אופציות:

-שכירות לטווח ארוך

-שכירות עפ"י מודל הססיות- השכרת חדרי ניתוח לפי שעות

השכרת חדרי ניתוח לעומת רכישת חדרי ניתוח

השכרת חדרי ניתוח אינה דורשת מכם לרכוש את הציוד הרפואי, שממילא, יקר עד מאוד, כך שלא רק שחסכתם לעצמכם סכום כסף נאה אלא גם מנעתם מעצמכם את תהליך הרכישה שגם הוא לא פשוט: חיפוש אחר ציוד איכותי, מחיר הולם, אחריות, השוואת מחירים ועוד. בהשוואה לכך, רכישת חדרי ניתוח הופכת אתכם לבעלים היחידים על החדר, מה שאומר שגם הדאגה לאבזורו- תלויה בכם. 

השכרת חדרי ניתוח מאפשרת לכם להנות מציוד מתקדם ללא רכישתו באופן עצמאי.