למה להעדיף פונדקאות בישראל על פני פונדקאות בחו"ל?

לא מעט אנשים שחושבים על הליך פונדקאות, מיד חושבים על האפשרות של פונדקאות בחו"ל. למרות שהאפשרות של פונדקאות מעבר לים צוברת תאוצה, עדיין לפונדקאות בישראל יש יתרונות רבים. לפני שאתם עושים הליך מהסוג הזה, מוטב כי תבחרו את האפשרות שתהיה נכונה עבורכם. אחרי שתכירו את היתרונות של פונדקאות בארץ, אולי תעדיפו לעבור את ההליך דווקא כאן. כמובן שלכל אחת מהאפשרויות שעומדות לרשותכם יהיו פלוסים ומינוסים. מהסיבה הזאת מוטב כי תכירו את שני צידי המטבע לפני שתעשו את הבחירה הסופית. כך לא תמצאו את עצמכם מתחרטים על הבחירה שקיבלתם זה עתה.

התהליך כולו קורה כאן בישראל

בתור הורים לעתיד, אתם בוודאי תרצו להיות נוכחים קרוב לפונדקאית. כאשר התהליך קורה מעבר לים, תחושת הריחוק עשויה להיות תחושה מתסכלת במיוחד. הכל עובד בשלט רחוק, ואתם ההורים תגיעו לארץ שבה תתרחש הלידה רק בשלבים הסופיים. אם תחליטו ללכת על האפשרות של פונדקאות בישראל, תוכלו להנות מכל שלבי הלידה. תוכלו להצטרף לבדיקות השונות, ולהיות חלק פעיל בתהליך כולו. כמובן שחשוב שכל מה שתעשו יהיה בהסכמתה של הפונדקאית שמסייעת רבות. לא פעם גם הפונדקאית תרצה להתייעץ אתכם, וטוב שתהיו קרובים אליה.

האם יהודייה ולכן גם הילד יהודי

אחת מהבעיות השכיחות ביותר בהליך פונדקאות מעבר לים היא יהדותו של הילד. אם הפונדקאית לא תהיה יהודייה, כתוצאה מכך גם הילד לא יהיה יהודי. ישנו צורך להעביר את הילד הליך גיור על מנת שהוא יהיה יהודי כדת וכדין. במקרה של פונדקאות בישראל, תוכלו לחסוך מעצמכם את העניין הספציפי הזה. הפונדקאיות בישראל הן יהודיות, כך שלא תהיה סיבה להטיל דופי ביהדותו של הילד. ההליך הבירוקרטי של גיור ילד עשוי להיות מאוד מתיש, ובהחלטה מהסוג הזה אתם חוסכים מעצמכם כאבי ראש רבים.

קבלת שירותים רפואיים ברמה גבוהה

כולם יודעים כי בתי החולים בישראל הם ברמה אחת יותר טובים מרוב בתי החולים בעולם. במדינות שאותן אינכם מכירים יהיה לכם מאוד קשה לסמוך על בתי החולים השונים. לעיתים ההיצע של בתי החולים יהיה כל כך נמוך עד שתמצאו את עצמכם עושים פשרות. בכל מה שקשור לבריאות העובר, לבריאות הפונדקאית ולתקינות ההיריון אינכם יכולים להתפשר. לכן מוטב כי את ההליך כולו תבצעו כאן בישראל, כל בדיקה תתבצע בבית חולים שאתם מכירים אותו. תהיה לכם אפשרות גם לבחור את בית החולים שבו תתבצע הלידה עצמה.