עשה זאת בעצמך- טיפים לשימוש בפלס לייזר

הדבר מצריך שימוש במפלס לייזר (לזיהוי אזורים נמוכים) ותיקון שים (עיבוד קורות חשופות מעל המרתף או המרתף), הדבקתן והברגתן לקורות; לאחר מכן מתוכנן להסיר את כל נקודות השיא באזור זה. הדבר מצריך הסרת תת הרצפה מעל הקורה המקושתת ולאחר מכן הקצעה של החלק העליון של הקורה עד שהיא שטוחה בחלקה העליון.

סמנו את הגובה על ידי סימון המקל או שפכו ערימת אדמה לגובה הרצוי. בחזרה לקיר, התחל עם הלייזר בתחתית, מדדו את המרחק שעברת ב-#5 וסמן.
עבור מידע אודות עשה זאת בעצמך- טיפים לשימוש בפלס לייזר ועשה זאת בעצמך שימוש בפלס לייזר נא לגשת לאתר deko-israel.co.il

למידע מורחב בתחום של עשה זאת בעצמך – פלס לייזר תוכלו למצוא פלס לייזר בזול ועשה זאת בעצמך- טיפים לשימוש בפלס לייזר נא לבקר באתר ishopy.co.il

כיצד להשתמש בארון קיר לייזר מפילוס עצמי ארון הקיר יכול להשתמש בכל סוג של פלס לייזר

כגון לייזר קו שטוח, לייזר מסתובב או לייזר קו צולב. לייזרים אלה משמשים בפרויקטים חיצוניים בקנה מידה גדול, כגון קביעת גובה בסיס או עמודי פילוס גשרים. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות עם לייזר פילוס עצמי, כמו מציאת קווי מתאר על פיסת אדמה, תליית ארונות או יצירות אמנות בפנים, ואפילו התקנת מערכת ניקוז. לכו רחוק יותר, למד כיצד להשתמש בלייזר פילוס עצמי לשימוש מקצועי או אישי.

מפלס לייזר מסתובב או מסתובב אוטומטי יכול להיות יקר וקצת יותר קשה להגדרה

אבל הם יכולים לחסוך לך כמות עצומה של זמן ולהבטיח שתוכל לקבל רמה מדויקת כבר מההתחלה, שתהיה יתרון עצום מבחינת משך העבודה. …הפרויקט ממשיך. השימוש הנפוץ ביותר בפלס לייזר מסתובב הוא למצוא גובה קבוע מסביב לחדר עבור מדידה אנכית (למעלה או למטה) שתילקח מקו לייזר מואר לצורך התקנה או בנייה, כגון מפלס לייזר בו הוא משתמש להקרין קו אור קבוע ומפלס כללי על פני השטח במישור אופקי או אנכי. זה אומר שיש לך קו לייזר מצויר על הקיר שהוא ישר – זה יכול להיות מאוד שימושי אם אתה צריך לקבל רמה מדויקת על פני החדר.

אם אתה רק רוצה ליישר תמונות על קיר בקו אופקי או אנכי ישר, לחץ על מפלס הלייזר אל הקיר, יישר אותו ידנית עם פלס בועות, או תן לו להתיישר אוטומטית. הנח את המסגרת על הציפורן ויישר את החלק העליון של המסגרת בלייזר.

חברו גלאי לייזר למוט המדידה והנח את המוט בנקודה זו. מצא נקודה נוספת על הקרקע ומצא את הגובה שבו הגלאי יירט את הלייזר. לאחר שווידאת שהלייזר ישר, חזור על אותו תהליך וסמן עם הגלאי.

על ידי בדיקת סימן המפלס המצוין על מכשיר הלייזר, ניתן להגדיר את המפלס בצורה נכונה. ללייזר יש גם פונקציית כוונון זווית ידנית, כך שניתן לסובב את הקו או לכוונן עדין את המפלס במישור לפי הצורך.

לייזר הקו הרב-תכליתי של TBTeek מציע עיצוב רב תפקודי הדומה לאפשרויות תקציב אחרות הקיימות בשוק

כולל פלס תלת-צירי ותאורת LED אחורית לשימוש לילה. הלייזר לפילוס עצמי כולל גם חצובה מתכווננת המתרוממת עד 3.5 רגל, יציאת USB לטעינת סוללת ליתיום-יון ומארז רך. הלייזר מרחיב את טווח הרמות השמיש עד 100 רגל בתוך הבית.

לייזרים רב-קוים פועלים היטב עבור הסדרת ארונות מטבח או מסגור ציורים בחדר קטן וסגור

לייזרים סיבוביים ולינאריים לקריאה / דופק עובדים היטב על משטחים לא אחידים ולמרחקים ארוכים. גם לייזרים מסתובבים הם בסדר, אבל הקרנה אנכית דורשת מיומנות אנכית.

ניתן להשתמש בגלאי לייזר

כדי ליירט לייזר אם אין קיר ש"לתפוס" אותו (בדרך כלל בחוץ). הזיזו את מקלט הלייזר באיטיות עד שהוא תופס את קרן הלייזר מהמפלס. לאחר זיהוי הקרן, קבע את המקלט במקומו (אם על חצובה או מוט) או ייצב אותו (אם על משטח שטוח או אבטח אותו מגנטית). השתמש במפלס ובמקלט כדי למצוא את היישור או מצב הרמה הרצויים.

זה מאוד שימושי כדי לוודא שיש לך קו אנכי וקו מפלס אופקי. אם תרצה, אתה יכול לצייר קו עם גיר, מונחה על ידי קרן הלייזר. התחל בסימון מיקומי המתקנים על הרצפה בעזרת מסקינטייפ.
לפרטים מורחבים בתחום של עשה זאת בעצמך- טיפים לשימוש בפלס לייזר באפשרותך לבדוק כאן: deko-israel.co.il

לבסוף, הזז את הלייזר לצד השלישי בזווית של 90o, עדיין מצביע על קיר המטרה או העמוד. הנח את הלייזר על חצובה, הפעל אותו ואפשר לו זמן ליישור עצמי. לראות את הלייזר מבחוץ יכול להיות קשה, אם לא בלתי אפשרי, רק בעין בלתי מזוינת.

החלונות סגורים עם תריסים

וילונות או מחסומים אחרים שאינם דליקים המפחיתים את העברת האלומה לרמות מקובלות מתחת ל-ELV עבור אורכי גל לייזר שיכולים לחדור לזכוכית (גלים ארוכים הבולעים מים אינם זקוקים להגנת מחסום החלון) . משקפי מגן ומשקפי מרשם אינם עומדים בקריטריונים לבחירת משקפיים ואינם נבדקו להגנת לייזר.

ריכוז עוצמת האור המספיק להפקת קרן לייזר אופקית יכול לעוור לצמיתות או להזיק לעין האנושית

אפילו עם המגע הקטן ביותר איתה. כיצד להשתמש בלייזר פילוס עצמי לתליית ציורים או יצירות אמנות בעת תליית ציורים או יצירות אמנות, הלייזר הטוב ביותר הוא לייזר חוצה שיער. באמצעות חצובה עם מפלס לייזר, ניתן להעביר את החצובה למיקומים שונים (למשל, אם תולים מספר תמונות על הקיר ורוצים שכולן יהיו באותו גובה) מבלי לסמן את הקיר. או קחו רגע למדוד את זה. לרוב מפלס הלייזר יש חור הברגה שניתן לחבר לכל חצובה מצלמה רגילה, או בעל בסיס נתיק שניתן לחבר לחצובה רגילה.

אבל אם תולים כמה ציורים ברצף

תולים מראה כבדה אחת או ציור שדורשים כמה מסמרים כדי לאבטח, או תולים ציורים לאורך מדרון, כמו על גרם מדרגות, תגלו שפלס לייזר עושה את העבודה הרבה יותר קלה מאשר להסתכל לו בעיניים. או להסתמך על סרט מדידה ועיפרון. כשאתה עובד על פרויקטים שבהם הרמה תמיד חשובה ואתה רוצה שהקו יהיה עקבי, עליך להשתמש בפלס לייזר קו. עם סוג זה של רמה, אתה משתמש במפלס בועות כדי לקבל את רמת הכלי ולאחר מכן הפוך על מתג כדי לתכנן את הקו. שכבות אלו מקרינות נקודות, לא קווים, ודורשות מעט יותר עדינות כדי להשתמש בהן.