מה הכי חשוב בבחירת ספק שירותי מחשוב לעסקים

ישנם מגוון שירותים שהם יכולים להציע פתרונות IT מותאמים אישית העונים על צרכיך. לכן, חברות קטנות ובינוניות הזקוקות לפתרון IT מותאם, צריכות לחפש ספק שירותי תמיכה ב- IT שיוכל לנהל ולתמוך בנושאים הקשורים ל- IT ולספק פתרון IT המותאם אישית לדרישות העסק שלך, כך שהספק שלך יכול להקדיש זמן לרכישת הרעיונות העסקיים שלך, להרחיב, לפתח, להגדיל את היעילות, להגדיל את הרווחיות ולהניע את הצמיחה הטכנולוגית. יש הרבה פתרונות שירות שונים לבחירה, כולל אירוח, שירותי ענן, VoIP, טלפונים עסקיים, ניהול מכשירים ניידים, שירותי אלחוטיות, שירותי CIO וירטואליים ועוד.

מכיוון שהצרכים האישיים של החברות שונים מבחינת השירותים הטכנולוגיים

חשוב להיות מודעים למה שאתה צריך בבחירת נותן שירות. שקול גם את כמות תמיכת ה- IT שהעסק שלך יצטרך לשלם, בין אם תבחר בתמיכה טכנית לשירותים שבורים או קבועים או במערכת תמיכת IT מנוהלת מלאה. לכל חברה יש את הצרכים וההעדפות שלה ביחס לתעשייה שלה, ולכן חשוב מאוד לזהות את ספק או השירות IT ועד כמה היא עונה על הצרכים שלך.

בדוק את הטכנולוגיות והצרכים העסקיים הנוכחיים שלך אם אתה מחפש ספק שירותי IT

חשוב שיתמכו בשירותי IT, אך אתה רוצה להתמקד גם באבטחת סייבר כדי להגן על העסק שלך ועל הנתונים שלך. אם ספק שירותי ה- IT שלך אינו מנהל את הכלים הטכניים שבהם אתה משתמש, הוא יכול להשתמש במידע זה כדי להבין את רמת האבטחה שתשתית ה- IT טובה לה ותוכל להקדיש זמן לחקור כיצד להשתמש בטכנולוגיה.

לעסקים קטנים ובינוניים

בחירת ספק שירותי IT היא אחת ההחלטות הגדולות ביותר שעליך לקחת. כל עסק הוא ייחודי וכל ספק שירותי IT שונה, ולכן חשוב לבחון את הרשימה לעיל ולהעריך את התגובות של כל חברת שירותי IT כדי לקבוע את ההתאמה הטובה ביותר. חברות המתכננות לשלב תמיכה ב- IT בארגון שלהן צריכות למצוא ספק שירותי IT אמין לפני התקנת שירותים או מערכות.

הידיעה שלספק הטכנולוגיה שלך יש שיטות מומלצות לאבטחה מעודכנות וניסיון רב עם פתרונות מותאמי אבטחה מותאמים אישית למגוון תעשיות וגדלים עסקיים

היא קריטית בבחירת מישהו שיגן ותתמוך בצרכי הטכנולוגיה שלך במשך שנים. לבוא. למרות שרוב אנשי ה- IT מתמודדים עם אתגרים חדשים, זה הכי טוב לעסק שלך אם לספק השירות הבכיר שלך יש ניסיון אמיתי בענף שלך. שאל את ספק שירותי ה- IT העתידי שלך מהו לדעתו קו ההגנה הטוב ביותר ובקש ממנו ליישם פתרונות דומים לשלך.
למידע מורחב על מה הכי חשוב בבחירת ספק שירותי מחשוב לעסקים ושירותי מחשוב לעסקים יש לבדוק ב- activate.co.il

כעת יש צורך עצום לנהל נתונים עסקיים

מידע ותהליכים במערכת חלקה, יעילה ומאורגנת שניתן להשיג רק על ידי עבודה עם ספק שירותי IT ספציפי. אם יש לך עסק קטן או בינוני הזקוק לסיוע ביישום, שיפור ותחזוקה של מערכות ה- IT שלך, אך אינך מוכן לשכור מחלקת או צוות IT מן המניין, נותן שירות מנוהל הוא הפתרון עבורך. עם ספק שירות מנוהל המתעדכן בחידושים ומציע אפשרויות מתקדמות בתחום ה- IT, הוא מבטיח שהעסק שלך יישאר מעודכן, תפקודי ורלוונטי.

ודא כי ספק הטכנולוגיה שאתה בוחר מספק את השירות שהעסק שלך צריך

ספק שירותי IT יכול לתמוך בעסק שלך על ידי ייעול שירותי IT קיימים והוספת שירותי IT חדשים הדרושים לשיפור הצמיחה העסקית. השקעה בספק שירות מנוהל יכולה להוסיף עלויות תפעול לעסק שלך, אך עלויות אלה הן מינימליות בהשוואה ליתרונות.

אם חברת ה- IT שלך לא מחזירה את שיחות הטלפון שלך

המחירים של חברת ה- IT שלך גבוהים מדי או שנגמרים להם התיקונים לפני שנגמרים הדברים, או שאתה מגלה ששום דבר לא נעשה, אתה צריך ספק שירותי IT. חשוב שחברת ה- IT תהיה חברת MSP, כלומר היא מספקת שיחות ומנהלת שירותי IT. זמין מספקי מחשבי Tier One כגון Dell, HP ו- Lenovo, כמו גם אחרים כמו מיקרוסופט, מודל שירותי ה- PC של צד שלישי (PCaaS) מאפשר לחברות לבחור את מכשיר ה- PC הדרוש להן ולפרוס, לתחזק, לגבות, לתמוך. והחלף את המכשיר עם ספק שירותי מנוי חודשי.

אחת ההחלטות החשובות ביותר באסטרטגיית משאבי אנוש

היא לא יותר מאשר בחירת ספק שירותי IT חדש לעסק שלך-ויש הרבה קבלת החלטה זו. כדי לוודא שאתה בוחר את החברה המתאימה, עליך לקחת בחשבון את שלוש עשרה הנקודות הבאות בעת בחירת ספק שירות מנוהל שיסייע לצמיחת העסק שלך. עם השירותים שמספק MSP שלך, החברה שלך עומדת להתחרות עם חברות אחרות כמו שלך.

ל- ITIL יש שיטות עבודה והנחיות מומלצות לעיצוב ניהול שירותי IT בכל התעשיות

המתמקדות בהתאמת שירותי IT לצרכי הלקוחות והעסקים. ארגונים שמקפידים על מדיניות זו ועל שיחות טיפוסיות מראים שיפור במתן שירות, שביעות רצון לקוחות, עלויות נמוכות יותר, שיפור השימוש במשאבים, נראות רבה יותר של עלויות ונכסי IT וניהול טוב יותר של סיכונים עסקיים, הפרעות בשירות וכשלים. כדי להפיק את המרב ממערכת המחשבים לעסקים קטנים, יש להתאים אותה לעסק שלך.
למידע נוסף בתחום של פתרונות מחשוב לעסקים יש לבדוק כאן: activate.co.il
למידע מורחב על שירותי מחשוב ענן ומה הכי חשוב בבחירת ספק שירותי מחשוב לעסקים כדאי לבקר באתר ipcomp.co.il

אתה לא רוצה לטעות כשאתה מזמין חברה חסרת ניסיון שאין לה כבוד לתעשייה שלך

כיוון שהיא יכולה להזיק יותר מתועלת, ולכן יש לה הערכה כוללת מצוינת של ספקי שירותי IT. כעוסק בתחום ה- IT בן 10 שנים, הם סיפקו תמיכה וייעוץ למאות חברות קנדיות המעסיקות אלפי עובדים.